kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

tiistai 11. lokakuuta 2016

Halloween-inspiraatiota

Heippa!

Onpas nämä mun pitkät vapaat menneet vauhdilla, ja huomenna suuntana on mun lempparikohde jossa olen tähän mennessä käynyt, eli Guangzhou Kiinassa.

Sitä ennen ajattelin kuitenkin tulla teille vähän jakamaan inspiraatiota tulevaa halloweenia varten. Kuten jo muutamana vuonna olen todennut, halloween on noussut joulun jälkeen mun suosikkipyhäksi. Kiva kun meillä täällä Suomessakin sitä on alettu viettää enemmän, siitä on jäänyt minulle niin hyvät muistot ajalta jolloin asuimme Jenkeissä!




Tänä vuonna ajattelimme järjestää eppuluokkalaisen synttärit hänen toiveidensa mukaisesti Hop Lopissa, jonne kutsumme luokkakavereita. Toiset juhlat ajattelin järjestää lähiseudun lapsille tällä halloween-teemalla ja olenkin yrittänyt miettiä mitä kivaa uutta sitä tänä vuonna juhliin suunnittelisi..

Viime vuosina meillä on ollut juhlissa lepakonetsintää, aarrejahtia, hämähäkin kiinnitystä seitille - tulisiko teille kenties mieleen jotain kivoja leikkejä, jotka olisivat sopivia tuollaisille 4-7- vuotiaille lapsille? Koulussa oli ollut markkinapäivillä kummituskuja, joka oli ollut aivan kamalan pelottava noille ekaluokkalaisille ja osa oli tullut itkien sieltä ulos.. Että jos ei ihan sellaista kuitenkaan tavoitella tänä vuonna :)..






Tarjoamisista minulla alkaa olla jo aika selkeä käsitys, Pinterestistä löytyy siihen nimittäin todella kivoja vinkkejä ja ohjeita! Viimeksi Osakassa käydessäni ostin vinon pinon kaikkea halloweenkamaa juhliin liittyen, nämä on kaikki ostettu daisosta, jota kutsutaan sadan jenin-kaupaksi. Eli kaikki maksaa siellä 100 jeniä, alle euron siis. Muut kuvat ovat edellisten vuosien halloweeninvietosta!


Laittakaahan vinkkejä kehiin, mitä teillä on tehty halloweenina, tai onko sitä juhlittu ollenkaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti