kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

maanantai 7. syyskuuta 2015

Syksyn halutuimmat!

Syyskuu, ja sen mukana tulleet viilenneet kelit sekä pimenevät illat taitavat tarkoittaa, että syksy on virallisesti täällä. Vaikka loppukesästä jo vähän kriiseilin tulevasta syksystä, nyt täytyy sanoa ettei harmita enää yhtään. Toki viikot menee aika hujauksessa, mutta nopeasti on päässyt taas tähän arkeen kiinni!

Syksy taitaa olla vaatetuksen puolelta mun suosikki vuodenaika. Ihania lämpöisiä neuleita sekä huiveja ja kerrospukeutumista. Niitä mä niin rakastan ja olenkin odottanut! Oma vaatekaappi ei tosin ole kovin ahkerasti päivittynyt, aina tulee ostettua ennemmin tytöille uutta eikä muka raaski itselleen tilata, vaikka tarvetta olis sata kertaa enemmän kuin tytöillä..

Tänään kiertelin vähän aikaa kaupungilla sillä aikaa kun meidän auto oli huollossa, ja paljon näyttää olevan joka syksyistä oliivia sekä burgundya. Ei haittaa kyllä mua, pidän niistä ja ne sopii mulle myös paremmin kuin kesäiset, kirkkaat värit.

Ostin jo loppukesästä itselleni Bik Bokista uuden takin syksyyn, se on aivan täydellinen, puuttuva palanen syksyn takkivalikoimaani! Keräsin muutamista suosikkituotteistani ja haavelistalla olevista jutuista teille omaan makuuni olevia kollaaseja, löytyykö samoja suosikkeja?
Primeboots / Gina Tricot / Gina Tricot / Vero Moda

Vero Moda / Gina Tricot / Zara / Gina Tricot

Vero Moda / Balmuir / Nike / Gina Tricot

Marc by Marc Jacobs / Shopbop.com


Tämän syksyn "kuumat-listalla" mulla on ehdottomasti nuo kokomustat Niken roshe runit, jotka bongasin meidän Köpiksen reissulla. Samoiten Balmuirin ihanan muhkea, musta huivi. Eniten näistä asukokonaisuuksista itseni näköinen on tuo viimeinen - musta on aina musta.

Muutama vuosi sitten minulla oli aika kova kultakausi, jolloin kaikkien asusteiden piti olla kultaisia. Nyt taas suosin ennemmin hopeaa, ja toiveissa olisi joku päivä hankkia tuo ihanan yksinkertainen Marc Jacobsin kello!

2 kommenttia:

  1. Samoja suosikkeja! Mä tilasin syksyksi hemalta oliivit pöksyt ja mulberrylta löytyi viininpunainen huivi. Tarvisin oliivinvärisen takin kun mun viime vuotinen hajosi :( mulla on tuo musta balmuirin milan huivi ja se on ihana, suosittelen!

    VastaaPoista
  2. Inspiroivia kollaaseja. Balmuirin huivit ovat oman kokemukseni mukaan todella laadukkaita ja monikäyttöisiä!

    VastaaPoista