kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

maanantai 20. heinäkuuta 2015

festarihippi

Heippa!

Viime vuosina alkaneelle jumpsuitvillitykselle ei loppua vielä näy, ja nyt jumpsuitit ovat saaneet aikuistenkin osastolla kaverikseen playsuitit. Olen menettänyt sydämeni niille aivan täysin. Ostin muutama viikko takaperin Bik Bokista itselleni muutaman version, joista toinen on arkisempi (postauksessa oleva) ja toinen musta sifonkinen, jonka aion kyllä vielä tänä kesänä vaikka väkisin laittaa päälleni johonkin menoihin! Mä oon oikeastaan vasta tänä kesänä päässyt ihan sinuiksi lyhyiden shortsien käytön suhteen, aiemmin mua ahdisti omat jalkani aivan äärettömästi. Ne ei tänä kesänä ole todellakaan yhtään sen paremmassa kunnossa --> päinvastoin. Mutta olen silti oppinyt hyväksymään ne sellaisina kuin ne on!





Kuten aiemmin jo kirjoittelin, olimme toissaviikonloppuna SuomiPop-festareilla täällä Jyväskylässä ja olin suunnitellut sinne päälle aivan toisen asun, tämä oli päälläni kun lähdimme hotellille. Jostain syystä kuitenkin päädyin siihen tulokseen että tämähän on mitä loistavin festariasu - päähän vaan kukkaseppele niin "festari-hippi-look" on valmis! Yritän saada joku päivä vielä parempia kuvia playsuitista käytössä, mutta tässä pieni ensivilaus! Mitäs sanotte, onko hyvä festariasu?

Huomenna otammekin heti aamusta suunnaksi Särkänniemen, toivotaan että keli on yhtä hyvä kuin on luvattu :)!

1 kommentti:

  1. Just hyvä festariasu! :) kelpais mullekkin! -beda

    VastaaPoista