kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

lauantai 2. toukokuuta 2015

Vappulook

Moikka ihanat!

Toivottavasti vappu sujui teillä mukavasti, täällä meillä ainakin sattui juuri sopivasti vappuaatoksi aurinkoinen keli. Edellisenä iltana oli tosin aika toivottomat fiilikset, kun räntää ja lunta tuli taivaan täydeltä niin että aamullakin oli ainakin 5cm lunta maassa..

Kyselin edellisessä postauksessa mitä luulette minun täyttävän nyt vappuna, muutama arvasikin ihan täysin nappiin ikäni.  Aika lähellä olivat kaikki muutkin, 26 sekä 33 välillä olivat kaikki arvaukset :). Mittariin tuli 29 vuotta, joten ensi vuonna vietetään sitten pyöreitä vuosia. Tunnen kyllä olevani vähintään 10vuotta nuorempi ja ainakin juttujen taso on juurikin sitä luokkaa.. Mitään varsinaista ikäkriisiä ei kylläkään vielä ole, vai antaakos tämä mun vappulook jotain muuta olettaa?




Tytöillä oli aattona päiväkodissa juhlat, jonne pukeuduttiin tietenkin prinsessoiksi. Ei tullut kameralla otettua yhtään kuvaa, mutta Linneasta nappasin instagramiin (@evelinakultahippu) kuvan.


Mukavaa viikonlopun jatkoa, olen ihan sekaisin päivistä, kun eilen jo tuntui ihan sunnuntailta?!

8 kommenttia:

  1. Ihana kuva tytöstäsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin minustakin tämä on ihana <3

      Poista
  2. Vau mikä lookki!! Pinkki sopii hyvin näin vappuna;) -beda

    VastaaPoista
  3. Moi Evelina, oliko tukassasi suihkutettavaa hiusväriä? saitko pinkin värin pois hiuksista hyvin? Minä nimittäin ostin suihkutettavaa pinkkiä väriä vapuksi ja se on tukassa vieläkin vaikka olen pessyt joka päivä syväpuhdistavalla.. :D
    -aman äiti-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Tämä on sellaista hiusliitua mitä olen ostanut Glitteristä :)! Toivotaan että sinunkin tukka lähtee kohta jo puhtaaksi :D!

      Poista