kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

tiistai 28. huhtikuuta 2015

PRE-vappu

Moikka! Vappu lähestyy jo kovaa vauhtia, joko teillä on suunnitelmat selvillä :)? Me blogitytöt saimme kutsun Katriinan luokse viettämään vappua jo hiukan ennakkoon, toissasunnuntaina. Tarjolla oli vaikka mitä herkkuja ja kuohuvaakin maisteltiin lasillisen verran! Tällä kertaa lapset jätettiin kotiin, ainoastaa Melinan Nooa oli mukana menossa. Innokkaita sylejä olikin tarjolla enemmän kuin tarpeen tälle pikku-hurmurille :)!
















Me vietämme vappua täällä kotona meidän rakkaiden naapureiden ympäröimänä. Grillataan ja seurustellaan ja lapset saavat leikkiä ja juoksennella toistensa kanssa pitkin pihoja :). Tivoliinkin on pakko päästä, vappuperinteitä kunnioittaen! Linnea toivoo pääsevänsä kummitusjunaan ja maailman pyörään. Äiti on kummastakin vähän eri mieltä..
Vappuaattona vietetään muuten myös mun synttäreitä! Olen aina ollut sitä mieltä ettei synttäripäivä olisi paremmin voinut osua kohdalleen, joka vuosi on seuraavakin päivä aina vapaapäivä, ja kaikki ovat juhlatunnelmissa! Töissä tuli muuten ihan mielenkiintoinen keskustelu esiin mun iästä, arvaatteko te lukijat paljonko täytän?



13 kommenttia:

  1. Paljon onnea jo etukäteen :) Mä veikkaisin 26 tai 27 :)

    Muuten, sulla on ollut Unelmien Pannacottan ohje jossain vanhassa postauksessa. .. en löytänyt sitä enää ja en tajunnut viimeksi ottaa ylös kun tein sillä ohjeella. Se ohje oli niin hyvä ja simppeli, että jos helposti pystyt jostai copy -pastaamaan, niin iso kiitos ja vappu pelastettu :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Krista :)! Koitappa löydätkö tällä linkillä perille? http://www.kultahippu.com/2012/09/unelmainen-pannacotta.html

    VastaaPoista
  3. Onnittelut! Ja apua mitä herkkuja, pakko kyllä yrittää kyhätä mulle ja miehelle jotain herkkuja - lapset ei syö kuitenkaan :D

    VastaaPoista
  4. 30 arvaisin, muistan että olit jonkin verran mua nuorempi :D

    VastaaPoista
  5. Oi että mitä herkkuja! Ihanaa vappua ja synttäriä! :)

    VastaaPoista
  6. Veikkaisin sun olevan mua ehkä vuoden vanhempi eli 29 mittariin tänä vuonna?

    VastaaPoista
  7. Mä veikkaan 36 😊

    VastaaPoista