kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

perjantai 17. huhtikuuta 2015

Osana arkea

Kirjoittelin teille tovi sitten saadusta sodastreamista. Lupasin palata asiaan kun se on ollut meillä hetken aikaa käytössä ja kertoa omia mietteita ja kokemuksia siitä. Tarkoituksena on ollut jo monesti kirjoittaa tästä meidän päiviä piristävästä laitteesta, sillä se todellakin on meillä päivittäisessä käytössä, sanoisin että tällä hetkellä yhtä käytetty kuin kahvinkeitin :)!

Se sopii myös tyyliltään ja muotoilultaan hyvin meidän keittiöön, ja vaikka paljon olen karsinut pöydiltä turhia tavaroita ja kodinkoneita sillä tykkään että pöydät ovat siistin näköiset niin sodastream on meillä kunniapaikalla.



Tytöt tykkäävät kovasti mukana tulleista makeutusaineista, joilla saa tehtyä ikäänkuin limpparia, mutta itse pidän eniten ihan pelkästä soodavedestä. Olen lisännyt erilaisia hedelmiä veden joukkoon, joka toimii aina ja joka kerta. Esimerkiksi appelsiinia, greippiä ja hetkeksi aikaa vielä jääkaappiin että niistä irtoaa kaikki hyvä maku veden joukkoon.



Mä oon joskus aiemmin paljastanut että olen aivan kamala limppareiden suurkuluttaja ja light cola on ehdottomasti mun suurimpia paheita. Sodastreamin myötä on säästynyt myös aika aimo annos rahaa kun ei ole tarvinnut kantaa läheskään niin paljon limsaa kotiin :). Meillä oleva laite on siis tuo uusin Play.

Toinen päiviäni ja aamujani hetken aikaa ilahduttanut on olleet tämä naapurilta saatu itsetehty mysli. Ai että miten taivaallisen hyvää, ja kuulemma niin helppoa tehdä! Kiitos vielä H ja pusuja paljon päälle <3. Nyt alkaakin mysli olla aika lopussa, joten jos teillä on antaa hyviä vinkkejä myslin tai myös tuon veden maustamisen suhteen niin laittakaahan jotain hyviä vinkkejä!




Ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Suosittelen testaamaan tätä: http://www.wickedsweetkitchen.com/2015/04/itsetehty-granola.html?m=0 Kyseessä on kyllä granola, ei mysli, mutta tää on ihan törkeän hyvää! Korvaan ite kanelin vaniljajauheella. :) Suosittelen testaamaan!

    VastaaPoista
  2. Nams, meillä menee vähän kausittain tuon koneen käyttö! Välillä tehdään päivittäin ja välistä unohtuu kokonaan! Minä tykkään siitä Fun Light keltaisesta, olikohan maku mango.

    VastaaPoista