kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

maanantai 20. huhtikuuta 2015

Hunterit kevätkuntoon

Mun luottosaappaina on nyt muutaman vuoden ajan toimineet nämä Hunterit. Tällä hetkellä voisin vaikka vannoa etten tule koskaan enää muita kumisaappaita käyttämään, sen verran olen nimittäin näihin omiini tykästynyt jo!


Ensimmäisen kerran kun otin syksyn jälkeen taas keväällä Hunterit kaapista, meinasin saada slaagin. Ne olivat aivan harmaantuneet ja karsean näköiset! Äkkiä otin asiakaspalveluun yhteyttä, josta saappaat olin tilannut ja he kertoivat että suosittelevat käyttämään Hunterin omaa "boot buffer" nimistä hoitosuihketta saappaisiin. Tilasin sen ja jännityksellä odotin kuinka rakkaiden saappaideni kävisi.. Nimittäin mikään pesu tai hinkkaus ei niihin tahtonut auttaa!




Huokaisin helpotuksesta kun käsittelyn jälkeen saappat olivat kuin uudet jälleen! Vaikka kumpparit ovatkin olleet jo tänä keväänä ahkerassa käytössä, muistin niitä taas putsata vasta kun ystäväni kysyi millä niitä puhdistan. Siitäpä tulikin mieleeni, että jaan tämän vinkin myös teille lukijoille! Ensimmäisessä kuvassa olen saappaat jo huuhdellut ja putsaillut, seuraavissa kuvissa niihin on suihkutettu boot bufferia ja rätillä pyyhitty. En itsekään edes muistanut miten iso ero on noilla vastapuhdistetuilla saappailla verrattuna likaisiin! Kuin uudet voisi melkein sanoa!

Onko muilla Huntereiden omistajilla käytössä jo tämä ihmeaine :)?

9 kommenttia:

  1. Hei! Olen huomannut kaupassa että noi saappaat maksaa maltaita. En ole uskaltanut edes sovittaa. Mikä niissä saappaissa maksaa? Ovat ihan tavallisten saappaiden näköiset? Onko niissä jotain erityistä, esim eikö jalka hikoa tai onko kumi ohuempaa ja näin mukavampi käyttää tsm? :) t.Päivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Brändäyksellä on varmasti aika suuri osuus tässä hinnassa, mutta saappaat ovat siis luonnonkumista käsin valmistetut ja ovat ainakin omaan jalkaani ihan täydelliset. Minulle on iso plussa kun näissä on normaalia kapeampi varsi, kun mulla on niin mitättömät pohkeet ;)!

      Poista
  2. Mut ne on kumisaappaat! Ihan sama onko ne hyvät jalassa, koska ei kukaan (ellei ole just niitä Hunterseja tai Hai-saappaita) kulje missään kumisaappaissa :D Ennen vanhaan kumpparit laitettiin jalkaan ja jos olivat vähän liian isot, villasukka sinne sisään. Ei kukaan tiennyt eikä välittänyt mistä hemmetin kumista ne oli valmistettu. Tai jos tiesi, ei ketään kiinnostanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :) No näinkin voi kyllä ajatella! Mä olen kyllä käyttänyt näitä koulussa ja kaupungilla ihan rohkeasti :D

      Poista
  3. Moikka! Moni on kehunut Huntereita ja minua kiinnostaisi ovatko ne käytössä kovin painavat? Tämän hetkiset kumpparini ovat aika raskaat ja olen miettinyt juuri Huntereita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Jenna! Kyllä ne taitavat aika painavat olla. Mutta ei kuitenkaan häiritsevästi! Jos kevyitä ja hienoja kumppareita on vailla niin suosittelen katsastamaan crocsin valikoiman, ne on oikeasti ihan höyhenenkevyitä :)!

      Poista
  4. Laitoin haasteen sinulle. :)
    http://murulit.blogspot.fi/2015/04/11-kysymysta-ja-11-vastausta.html

    VastaaPoista
  5. Heippa!

    Ovatko sinun Hunterisi sellaiset kiiltävät vai matat? :) Kumpia suosittelisit? Ja osaatko sanoa mitoituksesta, tai onko kumppareissa kapea tai leveä lesti?

    VastaaPoista