kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

tiistai 24. maaliskuuta 2015

Harmaa arki ja sen mukainen asu

Voihan takatalvi! Tähän viikkoon oli huomattavasti hankalampi startata, kun eilen ulos katsoessa oli vastassa pelkkää loskaa ja lunta taivaan täydeltä. Viime viikko meni kokonaisuudessaan niin hienoissa fiiliksissä aurinkoisen kelin vuoksi, että olin varma ettei tätä takatalvea enää tarvitsisi kohdata! Hieman alkukankeutta viikkoon aiheuttaa myös Essin viikonloppuiset pirskeet, joista toivuin vielä eilenkin. Sen lisäksi tuntuu että kouluhommia olisi enemmän kuin ehtisi tekemään, nyt ensimmäistä kertaa aloin jo ihan odottelemaan tulevaa kesää ja vapaata koulusta!






saappaat - Hunter // housut & t-paita - Gina Tricot // neule - H&M //
takki - Only // laukku - Mulberry // lasit - Ray Ban


Teemaan sopien, tässä itseasiassa viime viikolta erään päivän asua, todella perinteistä pukeutumista multa. Itseasiassa kuvasin yhdeltä viikolta joka päivä ennen kouluun lähtöä asuni, ja täytyy todeta että olen aivan supertylsä mitä väreihin tulee. Mustaa, valkoista ja harmaata. Tänään aion kyllä repäistä, ja pukea päälleni jotain keltaista (harmaan bleiserin alle tosin..) Josko se vähän piristäisi tätä harmaata mieltä! Olipas voivotteleva teksti, toivottavasti teillä on lähtenyt viikko paremmin käyntiin :)!

8 kommenttia:

  1. Ihana asu! Sulla on tosi kiva tyyli. :)

    VastaaPoista
  2. Käytätkö enää Neverfullia? Eikö sulla se ollut, vai muistanko väärin..? Jos on, niin ootko ollu tyytyväinen siihen tai ootko kokenut sitä avonaisuutta häritsevänä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Käytän kyllä! Olen ollut siihen todella tyytyväinen, se on oikeastaan varmaan yksi näppärimmistä laukuista mikä mulla on :)! Mä oon niin häslä että mua ei haittaa vaikka se on avonainen, mulla jää helposti muutenkin aina laukku auki.. Se on juuri sopivan kokoinen ja helppo kantaa, vaikka olisi paljonkin tavaraa, kun ei roiku pitkällä hihnalla, kuten esim tämä Alexa! Asia erikseen sitten tietenkin jos olen ollut reissussa niin mihinkään suurkaupunkiin en kyllä ota Neverfullia mukaan matkaan :)!

      Poista
  3. Haluisitko kertoa sun koulujutuista enemmän? Miten valmistauduit pääsykokeeseen, pääsitkö sisään ensi yrittämällä? Kuinka työn ja koulun yhteensovittaminen sujuu? Missä vaiheessa opintosi on, koetko alan omaksesi?

    Nimim. Oma lehmä ojassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Voisin tehdä jossain vaiheessa erikseen postauksen koulujutuista, niistä kun kysellään täällä aika ajoin :)! Koitan itseasiassa saada ihan piakkoin aikaiseksi!

      Poista
  4. Mikä on tuo ihana vaaleanpunainen huulipunasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos, se on ollut kyllä mun käytetyin huulipuna :)! Se on Maybellinen "pink pop" sävy!

      Poista