kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

tiistai 13. tammikuuta 2015

Sodastream vesihaaste

Moikka!

En olekaan teiltä kysellyt, teittekö uudenvuodenlupauksia? Minä tein ainoastaan yhden, joka oli lupaus siitä että juon jatkossa enemmän vettä. Olen aina ollut ihan auttamattoman huono juomaan vettä. Soodavesi ja muu kuplitettu menee, mutta pelkkää hanavettä olen aina ollut huono juomaan. Tehtyäni tämän uudenvuodenlupaukseni, mua potkaisi totisesti onni, sillä pääsin mukaan Sodastreamin kanssa tekemään yhteistyötä ja sain heiltä jo kauan toivomani hiilihapotuslaitteen!

Sodastream ja minä haluamme haastaa myös teidät mukaan juomaan enemmän vettä. Suositushan on mielestäni aika pieni, ja 1-1,5 litraa päivässä riittää. Itse aion täyttää ja hiilihapottaa joka ilta jääkaappiin seuraavaksi päiväksi nuo saamani kaksi litran pulloa ja juoda ne seuraavana päivänä!

Myös teillä on mahdollisuus voittaa  upeita palkintoja, osallistumalla instagramissa kilpailuun, jossa viikottain arvotaan yksi Play-laite (samanlainen kuin minulla, niitä löytyy useassa eri värissä).  Vesihaasteeseen osallistut jakamalla kasvo-tai vesihetkikuvasi. Pääpalkintona on vuoden kuplivat viidelle haasteeseen osallistuneelle! Pääpalkinnon arvontaan osallistut tekemällä kollaasi ennen ja jälkeen kuvista, eli vesihaasteen 1. viikko ja 4. viikko.. Kumpaankin haasteeseen osallistut tägäämällä instagramiin #sodastreamvesihaaste sekä @sodastreamsuomi. (lisätietoja löydät sodastreamin instagramista @sodastreamsuomi)





Itsekin aion kokeeksi ottaa joka viikko kasvoistani kuvan näiden neljän viikon aikana, ja julkaisen ne täällä haasteen päätyttyä myös teille! Eniten odotan miten ihoni reagoi (toivottavasti voi paremmin!) sekä tuleeko omaan olotilaan positiivista muutosta haasteen aikana!





Sain Sodastreamin mukana erilaisia makuja, joilla voi maustaa vettä ja niitäkin aion kokeilla, vaikkakin minulle maistuu myös ihan perinteinen soodavesi, höystettynä vaikkapa limellä ja jääpaloilla! Onko teillä muuten hyviä vinkkejä millä maustaa vesi, olen kuullut että esimerkiksi kurkku olisi todella hyväksi!

Miten on, lähdettekö mukaan haasteeseen? Mä olen ainakin ihan innoissani ja seurailen tuleeko lukijoiden kuvia instagramiin, voitte vaikka kommenttiboksiinkin huikata jos lähdette haasteeseen mukaan!

1 kommentti:

  1. Vitsi mä kirjoitin just postauksen blogiini veden juonnista! :)

    VastaaPoista