kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Kolmenkympin kenkävinkki!

Moikka!

Tiedättekö - joskus voi tehdä ihan ruokakaupassa käydessään aika hyviä löytöjä! Bongasin jo tovi sitten nämä nilkkurit Citymarketin valikoimasta, ei ollenkaan pahaan 50€ hintaan. Jäin kuitenkin miettimään vielä kenkiä ja välissä ostin nyt toiset, korolliset nilkkurit ja olin jo sen myötä unohtanut nämä nilkkurit.

Eilen kampaajan jälkeen käydessäni ruokaostoksilla kuitenkin huomasin, että nyt nämä nilkkurit olivat alennuksessa alle 30€! Ei tarvinnut pitkään miettiä ostoskoriin lisäämistä. Eiväthän nämä ole nahkaa, mutta toisaalta jos tulee yhtä loskainen talvi niin eipähän tarvitse näiden kanssa niin varoa ja pelätä että menisi pilalle!

IMG_4804_Fotor

IMG_4797_Fotor

3kengat


Nämä olivat ihan täydellinen lisä kenkävalikoimaani, vitsit mikä tuuri :)! Taidan tästä eteenpäin käydä useamminkin ruokakaupassa kenkähyllyn kautta!

Mitäs pidätte? Kengät näyttivät löytyvän myös nettikaupasta täältä!

hiukset

P.S. Kiitos kommenteista hiuksiin liittyen! Ette kyllä oikeastaan helpottanut mun päätöstä kun jakautui mielipiteet niin tasan :)! Sanotaan vaikka että Mikon mieliksi jätin tällä kertaa vähän pidemmäksi hiukset, katsotaan sitten ennen joulua uudestaan mitä tehdään! Väriä kirkastettiin ja siitä tuli mun mielestä aivan täydellinen! Joku kyselikin kommenttiboksissa missä käyn, ja voin kyllä lämpimästi suositella omaa kampaajaani, Hiusstudio Sanni Puikkosta! Kampaamo laajentaa pian toimintaansa, en malta odottaa miltä uusissa tiloissa sitten ensi kerralla näyttää!

8 kommenttia:

  1. Voi kuinka rakastuinkaan sun tukkaan! Jos vaan sallit, niin käyttäisin mielelläni sun kuvia mallina seuraavan kerran kun olen kampaajalle menossa :) Ihan huiput ja tollasia olenkin yrittänyt löytää netistä, mutta eihän sieltä löydä ikinä just sitä täydellistä väriä!

    Ihanaa syksyä sulle :)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis uusi look sinulla! Pituus ja väri on aivan perfect, bueno!
    Marketeista voi tosiaan tehdä tosi hyviä löytöjä, mun yhdet parhaimista talvikengistä on Lidlistä. :)

    VastaaPoista
  3. Onpas kivat, luulisi sopivan lähes jokaisen arkisemman, mutta siistin asun kanssa!

    Ruokaupasta voi todistettavasti tehdä aika kivoja juttuja, sillä olen löytänyt paikallisesta Prismasta parikin nättiä mekkoa viime aikoina mm. tämän:
    http://www.lily.fi/blogit/ilman-sinua-olen-lyijya/pyykkimuijan-paivan-markettilookki

    VastaaPoista
  4. Hahaa! Mä oon tehnyt saman kenkälöydön :D Tosi kivat, eikä tosiaan ollut kalliit :)

    Ja ihanat on sun hiuksetkin. <3 Mulla menossa sama ikuinen pohdinta pitkän polkan ja pitkien hiusten välillä.. Vielä jätin viime kerralla pitkäksi, mutta en tiedä kuinka kauaksi aikaa.. ;)

    VastaaPoista
  5. Evelina / Kultahippu12. lokakuuta 2014 klo 22.51

    Voi kiitos! Ilman muuta saat käyttää halutessasi :)!
    Ihanaa syksyä myös sulle!

    VastaaPoista
  6. Evelina / Kultahippu12. lokakuuta 2014 klo 22.52

    Kiitos Jenna <3! Lidlistä tekee välillä myös ihan huippuja löytöjä :)!

    VastaaPoista
  7. Evelina / Kultahippu12. lokakuuta 2014 klo 22.52

    Kiitos, niin mustakin nämä sopivat lähes joka asun kanssa :)! Kauniin mekon olet löytänyt Prismasta :)!

    VastaaPoista
  8. Evelina / Kultahippu12. lokakuuta 2014 klo 22.53

    Oi, ei kyllä yllätä yhtään että samistellaan :D!
    Kiitos kiitos, ja mulla just sama, kummatkin on kivoja, ja etenkin sulle sopii kyllä molemmat Minna <3! Nähdään pian!!

    VastaaPoista