kultahippu 2.0

Family // Fashion // Everyday living

torstai 30. lokakuuta 2014

Kerta viikkoon!

Moikka!

Kiireinen viikko vie mennessään, ja hetket koneen äärellä ovat aika rajalliset. Koulua on tässä jaksossa aika paljon, siitä tekee aika mukavaa se, että suurin osa kursseista ovat oikeasti mielenkiintoisia, oman pääaineeni kursseja, eikä ainoastaan matematiikkaa (okei, on sitäkin yksi kurssi..) Bongasin facebookista kuvan, joka ei voisi paremmin kuvailla mun suhdetta matematiikkaan, se on mulle jotenkin aivan hepreaa! Onko muita sielunsiskoja asian tiimoilta :)?

10306179_726470187431168_5354921268169134777_n

Asukuvia toivoitte blogiin lisää, ja täältä taas pesee muutama sellainen. Kerta viikkoon voisin näitä(kin) yrittää tänne laitella, kuulostaako sopivalta tahdilta? Kuvat on otettu meidän upeassa satamassa, jossa asteita oli kyllä vähän liian vähän ja tuntuikin että sormet irtoavat kuvauksen lomassa!

IMG_5577_Fotor-

IMG_5567_Fotor-

IMG_5555_Fotor

IMG_5581_Fotor-

IMG_5586_Fotor

Päälläni on suhteellisen uusi neulehankinta Gina Tricotista, joka käy tosi kivasti (teko)nahkahousujen kanssa luoden kivasti kontrastia asuun.

Arvoin myös vihdoin Yrttitarha-korttien voittajan, ja arpaonni suosi tällä kertaa Ritua! Laitatko minulle sähköpostia osoitteeseen mammanhippu@gmail.com niin saadaan kortit uudelle omistajalle piakkoin :)!

Näyttökuva 2014-10-30 kello 9.59.17

Oikein ihanaa ja aurinkoista torstaita kaikille!

5 kommenttia:

  1. Itse voisin tuon ensimmäisen kuvan liittää myös historiaan :) se oli mulle se hankala aine!

    VastaaPoista
  2. Hyviä asukuvia ja niin repesin tolle ekalle;DD

    VastaaPoista
  3. Mä olen ihan samanlainen matikan suhteen! Vihasin sitä koulussa. Nyt alkaa jo olla haasteellista kun pitäisi auttaa 5. luokkalaista läksyissä :-D
    Ihania asukuvia! Näissä on vaan se huonopuoli, että mulle tulee sua ikävä kun näen sun kuvia <3

    VastaaPoista
  4. valmistuin -06 KTM:ksi samasta paikasta ja tuo kys. matikan kurssi oli silloinkin ihan kauhea. Mulla matikka aina ollut 6 tai 7 joten ainoa keinoni oli saada tehtävistä tarpeeksi pisteitä, jotta pääsen läpi kurssista. Sain onneksi avukseni kemiaa yliopistossa opiskelleen kaverini ja hän auttoi ja opetti mua laskutehtävissä, niissä oli hänellekin tekemistä kovasti!

    VastaaPoista
  5. Kerta viikkoon kuulostaa hyvältä! Mukavaa viikonloppua ja tsemppejä arjen rutistuksiin! :)

    VastaaPoista